6 idei pentru crearea unui website sau magazin online optimizat pentru mobil



În 2014 au fost înregistrați 1.75 de miliarde de utilizatori de smartphone. 4 ani mai târziu, nu se arată urme de vreo scădere în numărul acestora, ci mai degrabă o creștere în frecvența utilizării și a numărului de utilizatori. Iar acești utilizatori nu folosesc telefoanele doar pentru a comunica prin mesaje sau a da telefoane. Le folosesc pentru a se conecta la diverse rețele sociale, pentru a naviga pe internet, pentru a face cumpărături și achiziții. Așa că dacă website-ul sau magazinul tău online nu este optimizat pentru mobil, ai de pierdut destul de mulți clienți.

Mai jos îți oferim câteva ponturi utile pentru a profita la maxim de eficiența și simplitatea unui website optimizat pentru mobil.

1. Senzitivitate

O structură senzitivă a unui site se bazează în definitiv pe un sistem de grile care se pot schimba în funcție de dimensiunea ecranului dispozitivului astfel încât elementele să fie vizibile la fel atât pe un monitor larg cât și pe un smartphone. Pe lângă faptul că optimizează experiența pe care o are utilzatorul pe diverse dispozitive, îți consolidează website-ul într-o așa natură încât nu e nevoie să creezi website-uri separate pe fiecare dispozitiv. Un website profesional sau un magazin online responsiv, e tot ceea ce trebuie in circumstantele date.

2. Gândește cu degetul

Credem că acesta este cel mai important sfat pe care putem să ți-l oferim. Gândește cu degetul. Dacă vrei ca utilizatorii tăi să navigheze cu ușurință pe website, asigură-te că aceștia pot folosi o singură mână. În cazul în care aceștia au nevoie să mărească scrisul sau să îl micșoreze, mai ai de îmbunătățit responsivitatea website-ului tău.

3.  Alege simplitatea

Amintește-ți că ai la dispoziție doar 3 secunde în care să captezi atenția vizitatorului tău pe site. Acest sfat e valabil indiferent de dispositiv, dar e în special valabil pentru site-urile optimizate pentru mobil. Dacă vrei să pui imagini, asigură-te că sunt optimizate și se încarcă foarte repede. În cele 3 secunde vrei să oferi ce ai mai bun, nu o foaie goală.

4. O iconiță face mai mult decât o mie de cuvinte

Pentru a preveni dezordinea, haosul și dizarmonia tot ce ai de făcut e să convertești textele în iconițe. Vrei ca vizitatorii tăi să sune la numărul respectiv? Oferă-le o iconiță cu un telefon. Utilizatorii vor știi cu siguranță că website-ul tău are un design senzitiv și e optimizat pentru mobil dacă le vor vedea.

5. Facilitează-le căutările

De cele mai multe ori utilizatorii accesează website-ul tău de pe mobil pentru a afla programul, adresa, numărul de telefon, cea mai apropiată locație sau orice dată de contact. Cu cât aceștia ajung la informație mai ușor cu atât experiența lor este mai plăcută.

6. Asigură-te că formularele sunt inteligibile

Micșorează numărul și dimensiunea spațiilor formularelor cât de mult poți. Adaptează-te la tehnologia modernă. De exemplu, în loc să-i ceri să introducă locația, cere-i permisiunea să accesezi GPS-ul și să îl localizezi prin intermediul acestuia.

Acestea sunt doar câteva sugestii pentru ca site-ul tău să se apropie de varianta cea mai potrivită. Te încurajăm să te mai informezi și să găsești opțiunile care se asortează cel mai bine cu nevoile tale. Nu este deloc grea o optimizare website pentru mobil atâta timp cât știi să prioritizezi informațiile necesare.

Comments

Popular posts from this blog

3 motive de ce crearea unui magazin online personalizat este cea mai la îndemână metodă de a genera venit pasiv

5 motive pentru care un blog susține ideea crearii unui magazin online personalizat

8 Greșeli mobile de dezvoltare a site-urilor pe care fiecare dezvoltator trebuie să le evite