5 motive să alegi optimizarea website-ul pentru mobil

Suntem tentați să credem că nu există vreo diferență între internetul pe mobil și internetul de pe computerele noastre. Până la urmă tot internet este, oriunde ar fi, nu? Ei bine, nu e chiar așa. I-a luat internetului de pe computer 20 de ani să devină o normă în fiecare locuință. Ghicești cât i-a luat internetului pe mobil? 2 ani.

Dacă până acum câțiva ani singura metodă de informare folosind internetul a fost cea de pe computer, începând cu 2010, tabletele și smartphone-urile au dublat timpul pe care îl petrecem online. Și vrei să știi cea mai bună parte? În 2015 Google a anunțat că va lua în considerare optimizarea pentru mobil a website-urilor în poziționarea acestora în rândul căutărilor. Crezi că e un argument destul de bun? Dacă deții un business mai mic sau ești pe punctul de a dezvolta unul, asigură-te că website-ul tău este cât se poate de optimizat pentru mobil. În urma a numeroase studii s-a aflat că peste 72% dintre consumatori preferă un website mobile-friendly. 

În orice caz ți-am pregătit o listă cu ce considerăm noi a fi 5 dintre cele mai importante motive care să te facă să adopți această caracteristică pentru website-ul tău. 

1. Peste 50% dintre utilizatori se informează online înainte de a vizita un magazin online sau pentru creare magazin online

Marea majoritate a consumatorilor caută răspunsuri la întrebările lor pe dispozitivele cele mai la îndemână. Ca business, ai nevoie să devii conștient de impactul pe care îl are un website mobile-friendly în ceea ce privește prezența ta online. Iar o dată ce ai conștientizat acest lucru, să faci tot ce îți stă în putință să îl îmbunătățești la maximum. Optimizarea pentru mobil a website-ului tău nu este doar o caracteristică care dă bine și e drăguță. E o necesitate. 

2. Peste 57% dintre utilizatori admit că nu ar recomanda un business cu un design dizarmonios pentru mobil

Am aflat cât de important e să avem un website optimizat pentru mobil. Următorul pas este personalizarea lui, adaptarea la nevoile consumatorului și îmbinarea acestora cu valorile business-ului. Dacă tot ai decis să îți optimizezi website-ul atunci fă-l să iasă în evidență.

3. Acces la peste 1.2 bilioane de utilizatori

Peste 75% din populația din Nord America foloșeste caracteristica aceasta, iar o dată cu ea a crescut timpul petrecut online cu 2 ore. Dacă vrei să te menții pe piață și să fii luat în considerare, fă procesul de cumpărare și nu numai cât de ușor posibil pentru clientul tău. Acest lucru nu doar că îți va face afacerea să crească, dar vei putea vedea mult mai ușor impactul pe care îl ai asupra celor din jurul tău. 

4. Adaptare la comportamentul de cumpărare a clientului 

Potrivit Google, 90% dintre utilizatori vor schimba dispozitivele între ele în timp ce efectuează diverse căutări. Prin optimizarea pentru mobil al website-ului tău facilitezi această tranziție și automat vei crea o conexiune bazată pe încredere cu clientul tău care va duce la creșterea ratei de conversie și al vânzărilor.

5. Brand engagement

Poate cu acest lucru ar fi fost mai bine să începem, dar am observat că numerele au un mai mare impact asupra decizilor clienților. Consumatorul obișnuit e mult mai predispus la a căuta din impuls informațiile de care are nevoie despre business-ul tău. Ulterior, dacă sunt interesați vor continua căutările folosind computerul. Dar acest lucru este cu două tăișuri. S-ar putea să o facă, sau nu. Cum te asiguri că o va face? Totul este în controlul tău. Dezvoltă un website atrăgător și interactiv și scutește-l de al doilea pas, fă-l să se îndrăgostească de business-ul tău de la prima vedere.

Ce părere ai până acum? Ești pregătit să îți optimizezi website-ul pentru mobil? Te asigurăm că compețitia deja face acest lucru, în timp ce tu citești acest articol. Fii cu un pas înainte tot timpul!

Sursa: vandytech.ro

Comments

Popular posts from this blog

3 motive de ce crearea unui magazin online personalizat este cea mai la îndemână metodă de a genera venit pasiv

5 motive pentru care un blog susține ideea crearii unui magazin online personalizat

8 Greșeli mobile de dezvoltare a site-urilor pe care fiecare dezvoltator trebuie să le evite