3 pași simpli pe care să îi iei în considerare înainte de crearea unui magazin online personalizat

Dacă te afli pe această pagină, cred că vei fi de acord cu mine când voi spune: Construirea unui magazin online este o modalitate fantastică de a face niște bani în plus. Dar, într-adevăr este dificil când vine vorba să răspunzi la întrebarea: Okay, și de unde să încep?

De aceea ne-am gândit să vă povestim puțin despre care ar fi 4 dintre pașii simpli pe care să îi iei în considerare când vrei să pornești în această aventură.

Simpla creare a unui shop online are o duzină de avantaje față de a investirea într-un magazin fizic: (a) nu există nicio chirie pe care să o plătești, (b) poți ajunge la milioane de clienți din confortul propriului tău cămin. 

Pentru a avea o șansă de succes, cu toate acestea, este cât se poate de indicat să depui cât mai mult efort și gândire în a începe procesul de construire a unui magazin online ca și pentru orice altă afacere. Vei avea nevoie de un produs minunat, de un site web user friendly, ușor de utilizat și de un plan de marketing solid și puternic.

Îți propunem o serie de întrebări pe care ai putea să ți le adresezi când vine vorba de alegerea produsului potrivit:

-Este un produs digital care poate fi trimis prin Internet sau este unul fizic care necesită expediere?
-Vei dispune de un inventar din fiecare produs, sau vor fi produse unicate (de exemplu, opera de artă, obiecte de epocă)?
-Vei dori să vinzi o mai mare varietate de produse sau intenționezi să te specializezi, spre exemplu în vânzarea tricourilor sau a cărților?
-Creezi singur produsul? În cazul în care răspunsul este afirmativ, asigură-te că vei fi în măsură să ții pasul cu cererea. De asemenea, ai grijă să îți formezi o relație de încredere cu un furnizor. Dacă nu intenționezi să îți confecționezi singur produsul, vei avea nevoie de un producător bun. Este recomandat să cercetezi diverse companii pentru a găsi una care se aliniază cu valorile și modul tău de lucru.

-Cum va fi expediat produsul tău? În situația asta fie îți creezi un plan pentru livrarea eficientă a produsului direct de la tine de acasă sau îți găsești un depozit de încredere și asiguri transportul. De asemenea, puteți lua în considerare opțiunea de drop-shipping în cazul în care produsul este realizat de o terță parte.
-Vei fi implicat emoțional cu produsul sau serviciul? Cea mai eficientă și sigură cale de a răspândi în mod eficient cuvântul și de a-ți comercializa magazinul online, va fi nevoie să socializezi cu oameni din industrie. Asigură-te că produsul este ceva la care poți să lucrezi constant și o să reziste o perioadă lungă de timp.

Citiți mai departe pentru a afla acum care sunt aspectele necesare pe care să le ai în vedere înainte de dezvoltarea unui magazin online:

1. Decide ce vrei să vinzi

Dacă ți-a trecut prin minte crearea unui magazin online, probabil că ai deja o idee excelentă de produs pe care să-l pui spre vânzare. Un aspect foarte important pe care ar fi bine să îl ai în vedere e că unele produse sunt mai potrivite pentru a fi puse spre vânzare online, în timp ce alte produse pot veni cu câteva provocari în cazul în care nu pot fi văzute personal.
În orice caz, îți sugerăm să crezi cu pasiune în valoarea produsului tău, deoarece în caz contrar, va fi mult mai greu să te conectezi cu clienții.

2. Găsește o nișă

Știind ce produs îți dorești este doar o parte a creării unui magazin online de succes. De ce ar trebui un client să-ți cumpere puloverele de mână atunci când are alte 100 de magazine online de a alege? Oferă ceva cu adevărat original, dar ai grijă să găsești un echilibru între original și general.
Oferă un proces de cumpărare simplu.

Chiar dacă produsul tău este foarte similar cu altele, poți să îți câștigi clientelă fidelă făcând experiența de cumpărături distractivă și ușoară. Totul este despre relația pe care o ai cu posibilul cumpărător.

3. Începe de la scară mică

Faceți o testare a produsului înainte prin vânzaera produsului în mod individual pe eBay, Craigslist, Half.com, etc.

Iată câteva întrebări care vor face testare efectivă:

  • Cine cumpără produsul? Oferă un cupon de reducere / cadou gratuit dacă răspund unui scurt sondaj.
  • Unde cumpără online?
  • Care este prețul care sunt dispuși să îl plătească? Experimentați cu prețuri variate.
  • Care este nivelul de satisfacție al clienților? 
  • Ce ambalaj folosești? 
  • Este metoda de transport maritim de încredere? 
  • Sunt fericiti cu produsul lor? 
  • Ar recomanda produsul?

Ce părere ai acum despre online shops? Ți-am ușurat decizia? Sperăm că răspunsul este cât se poate de afirmativ. 
Dacă te interesează care ar fi costurile, sau un preț pentru construirea unui magazin online, te așteptăm să citești următorul nostru articol: 7 pros și 5 cons când vine vorba de crearea unui magazin online personalizat și profesionst.

Comments

Popular posts from this blog

3 motive de ce crearea unui magazin online personalizat este cea mai la îndemână metodă de a genera venit pasiv

8 Greșeli mobile de dezvoltare a site-urilor pe care fiecare dezvoltator trebuie să le evite

6 idei pentru crearea unui website sau magazin online optimizat pentru mobil